2011. április 29., péntek

vidám, egyedi festmény, normandiai kikötő 50*70cm - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Nagy méretű, 70*50 cm-es vászonra festetett színes, vidám, fiatalos francia kikötőt apálykor ábrázoló kép.
lTavaly nyáron vettem egy normandiai falu helyi kézműves vásárán egy helyibéli  fiatal férfitől. Nyelvi hiányosságok miatt csak annyit tudtam kideríteni a képről, hogy ő maga festette. Kb. 9 hónapot díszitette a nappalink falát, én imádtam a képet és minden ismerősünk irigykedett rá, nagyon a szívemhez nőtt, de most külföldre költözésünk miatt sajnos kénytelen vagyok megválni tőle.
Művészeti értékét nem tudom, szignózva nincs,   annyiért árulom, amennyit én fizettem érte.
Egy hozzáértő ismerősünk szerint tempera és akrilfesték keverékével van festve.



Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-11 12:45
. vidám, egyedi festmény, normandiai kikötő 50*70cm - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése